Nyss duschat

Till cornelia: kom ihåg att skriva i dina inlägg att de är du som skriver ;)
Idag på träningen höll jag på att få värmeslag ! de va så in i tusan varmt i hallen ! och gick man ut så var det lika varmt :O nu när det äntligen är varmt så klagar man liksom :P
alltid klagar man på nåt.
nu sitter jag iaf i soffan och har precis duschat och snart är det biggan, weehooo !
imorgon skjutsar connes mamma oss till centrum vid tio, av en speciell anledning men för er som inte vet kommer jag inte avslöja för ! :D
ni får höra imorrn när jag kommer hem.
sen när sanna har slutat så ska vi leka :]
nu ska jag blogga på min andra blogg... vi hörs.
pussar / Ania

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0