hos syster

hej, sitter just nu i soffan.
janine och hennes kompisar kom iväg vid typ elva, som tur var behövde jag inte vara själv för jag hade gått och mött Sanna typ halv elva, var härligt att få träffa henne efter att hon hade varit i London.
btw somnade liam typ tio så det var skönt, han sover fortfarande och sanna gick nyss.
så nu är jag själv... lite tråkigt måste jag faktist erkänna såhär på en lördag två dagar innan lovet är slut :( men men jag hade ju sagt att jag kunde vara barnvakt så det är ju bara att gilla läget ;)
nu tänkte jag titta runt lite på bloggar å så, ni som läser kan gärna kommentera om ni vill att jag/vi ska läsa din blogg.
pussar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0